Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Noticies / Preselecció dels candidats UPC per al Programa Español de Voluntariado Universitario en Naciones Unidas ante los Objetivos de Desarrollo del Minelio. Convocatòria 2010.

A la convocatòria d'enguany del programa s'han presentat 12 estudiants que han optat a 18 dels 30 llocs. La UPC ha preseleccionat quatre candidats/es que seran presentats a la coordinació del programa, que, juntament amb NNUU i els organismes d'acollida, farà la selecció definitiva dels voluntaris i voluntàries.

A la convocatòria d'enguany del programa s'han presentat 12 estudiants que han optat a 18 dels 30 llocs finançats per l'AECID i que estan obertes a tots els estudiants de la Red de Universidades Españolas ante los ODM. D'entre els candidats, la UPC ha preseleccionat les quatre persones que es detallen a continuació:

Jordi Ribera Altimir, estudiant de la FIB, es presenta a dues places:
Primera opció TOR43 (Perú) i segona TOR7 (Brasil)

Regina Carbó Alemany, estudiant de l'ESAB, es presenta a dues places:
Primera opció TOR44 (Uruguai) i segona TOR42 (Perú)

Larisa Shamirian Pulido, estudiant de l'ETSEIAT, es presenta a la plaça:
TOR26 (Guatemala)

Helena GIbert Cruz, estudiant de l'ETSEIB, es presenta a la plaça:
TOR42 (Perú).

Aquestes quatre candidatures preseleccionades per la UPC s'han enviat a la UAM, universitat coordinadora del Programa, que conjuntament amb NNUU i els organismes d'acollida en els països de destí faran la selecció definitiva dels voluntaris i voluntàries d'entre tots els candidats/es presentats de totes les universitats de l'estat espanyol que participen a la xarxa.