Vés al contingut (premeu Retorn)

Resolució de la XIX Convocatòria d'Ajuts del CCD

El passat 18 de maig es va fer pública la resolució provisional de la XIX Convocatòria d'Ajuts del CCD, corresponents a 2011.
Resolució de la XIX Convocatòria d'Ajuts del CCD

En aquesta edició de la convocatòria anual d'ajuts es van presentar 117 propostes, que aglutinaven 416 membres de la comunitat universitària. 68 eren projectes a dur a terme en col·laboració amb ONG o altres organitzacions, 30 eren projectes a dur a terme amb universitats o institucions de recerca del sud, i 19 eren propostes d'educació per al desenvolupament. Com en anteriors ocasions, les propostes inclouen la participació de membres de quasibé tots els centres docents de la UPC, essent l'ESAB i l'ETSAB els centres que han articulat més propostes.

S'ha constatat la creixent presència de propostes a dur a terme a l'Àfrica subsahariana, i Amèrica del Sud i Central continuen sent les zones a les que trobem més propostes.

La resolució provisional, com a resultat del procés de valoració, avaluació i priorització de les propostes presentades que duu a terme el Consell del CCD, es pot consultar en aquest enllaç. A través d'aquesta resolució s'han assignat al voltant de 330.000 euros, una quantitat relativament inferior que en altres ocasions, que han de servir per donar suport a 83 accions a desenvolupar sobre el terreny i a 12 accions d'educació per al desenvolupament, que es duran a terme principalment als campus de la UPC.

És important recordar que els ajuts assignats als projectes a través d'aquesta convocatòria anual són possibles, en part, gràcies a les aportacions voluntàries de la comunitat universitària a través de la Campanya 0'7%.