Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies relacionades amb la cooperació al desenvolupament a la UPC
  • La doctora en Enginyeria de Telecomunicacions i directora del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC Eva Vidal ha estat guardonada amb el Premi Alan Turing al compromís social en la 23a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica. La màxima distinció de la nit, el Premi d’Honor, l’ha rebut Pilar Conesa, fundadora i CEO d’Anteverti, 'alumni' de la UPC i considerada una pionera en l’impuls de les 'smart cities’.

• Dilluns 26 de febrer s'obre la Convocatòria d'Ajuts del CCD en la seva edició número 26. S'hi poden presentar propostes de cooperació i també d'educació per al desenvolupament, que siguin liderades per estudiants, PAS o PDI. La convocatòria estarà oberta fins el 5 d'abril.

• Pròximament, el Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori de la UPC realitzarà dues activitats de cooperació per al desenvolupament a Maputo, Moçambic, donant continuïtat als programes interuniversitaris amb la Faculdade de Arquitectura e Planeamento Físico de la Universidade Eduardo Mondlane, tant a nivell d'investigació, de formació com de capacitació i difusió.

• El programa de Voluntariat TIC a la UPC reobre les inscripcions de la seva tercera edició per al segon quadrimestre.

• Una reflexió sobre la relació entre el desenvolupament científic i la promoció de la pau i els drets humans abordada des de diferents disciplines.

• Creu Roja busca persones voluntàries per fer acompanyaments a persones grans i/o amb diversitat funcional i a voluntaris/àries per projectes de suport socioeducatiu amb infants

• No ha estat senzill escollir les guanyadores d'entre més de 260 fotografies! El passat 6 de febrer es va reunir el jurat i ja s'ha fet públic qui són els guanyadors del concurs Imatges del Sud. Consulteu les imatges premiades!

• El 31 de gener es va tancar la XV Convocatòria fotogràfic del CCD "Imatges del sud". L'edició d'enguany ha estat tot un èxit: tant de participació com de qualitat

• Fins el 31 de gener podeu enviar els treballs, que han de ser fotografies fetes en el marc de projectes impulsats per la UPC, a alguna de les dues modalitats: Realitat dels països del Sud i Projectes

• Has de renovar el teu equip informàtic? El teu vell equipament pot ser un recurs molt valuós per a entitats i projectes socials! Dona el teu equip al Programa UPC Reutilitza