Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Participa / Responsables de cooperació i sostenibilitat a les escoles

Responsables de cooperació i sostenibilitat a les escoles

Cada centre docent té assignada una persona com a Responsable de Cooperació i Sostenibilitat, membre de l'equip directiu del centre. És la persona de referència  en el seu centre docent per a les qüestions relacionades amb aquestes temàtiques.

Funcions

• Participar en les reunions del grup de treball de responsables de cooperació i sostenibilitat.
  • Col·laborar en el desenvolupament de les accions del Pla de Cooperació de la UPC.
  • Difondre el Pla i les accions derivades en les seves unitats acadèmiques corresponents.
  • Plantejar qüestions relacionades amb la cooperació, la sostenibilitat i el voluntariat.
  • Participar voluntàriament en grups de treball que es puguin derivar del Pla.
  • Ser l’enllaç entre els centres docents i el CCD.

CentreResponsable de Cooperació i Sostenibilitat
Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) Muriel Botey
Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) J. Carlos Aguado
Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) Montserrat Bosch