Vés al contingut (premeu Retorn)

Recursos per associacions i projectes

Guia metodològica i casos pràctics
Guía metodológica para diseño e implantación de sistemas de mejora de la gestión en ONGD en sede y en terreno
Guia elaborada per la Universidad Politécnica de Madrid en col·laboració amb Ingeniería sin Fronteras al desembre de 2010
Casos prácticos de proyectos de infraestructuras en cooperación al desarrollo
Recull de 5 casos pràctics realitzat per Pablo Arribas. Universitat Politècnica de València
Recursos sobre voluntariat i cooperació
Recursos sobre voluntariat i cooperació al portal e-Joventut de la Generalitat de Catalunya
Calendari de convocatòries de finançament anuals 2017
Cada any hi ha tot un seguit de convocatòries de finançament, subvencions, premis i beques, que es van repetint. XARXANET publica un document on es troben classificades per mesos, àmbits temàtics i tipus de finançament.
Convocatòries de finançament per a entitats i associacions
CRAJ: Centre de recursos per associacions juvenils de Barcelona
Només cal que facis un click per conèixer més a fons tot el ventall d’oportunitats que ofereixen a les entitats juvenils de Barcelona, per tal de facilitar la gestió diària de les vostres entitats i desenvolupar amb èxit els vostres projectes i activitats.
Webinars de Xarxanet
Els webinars són conferències en directe en què ponents de diferents àmbits proporcionen recursos útils per al voluntariat (claus per una bona gestió, opcions de finançament...)
Disseny de cartells
Materials informatius per a entitats sobre comunicació i gestió de projectes, que poden millorar la comunicació dels esdeveniments que organitzeu i la gestió dels projectes que esteu desenvolupant.
Disseny d'infografies
Disseny d'elements publicitaris
Els elements publicitaris han canviat molt des del sorgiment de les noves eines i xarxes socials. Amb aquest recurs us donarem uns quants consells per fer un cartell publicitari en diversos formats digitals.