Vés al contingut (premeu Retorn)

Programa "Choices and Steps" - Fundación Universidad Empresa

Huawei España, en col.col·laboració amb la Fundación Universidad Empresa,  presenta un nou programa d'atracció i desenvolupament de talent jove 'choices and Steps'. Una iniciativa que té per objectiu fomentar les capacitats dels joves que demostrin una actitud i esforç diferencials i ser una cantera de talent per la companyia.

Huawei España convocarà 40 places de pràctiques per a estudiants universitaris a falta del TFG i nous titulats en el Grau de Tecnologies de Telecomunicació, Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, Grau en Enginyeria Informàtica, Grau en Marketing i Direcció Comercial, Màster en Enginyeria de Telecomunicació i Màster en Marketing.

Les qualitats necessàries per optar a les pràctiques són passió per la tecnologia, flexibilitat i capacitat de treball en equip, capacitat de comunicació i nivell d'anglès B2.

Les pràctiques que començaran a partir de novembre, tenen una durada d'un any i es desenvoluparan a jornada complerta. Els candidats rebran un ajut a l'estudi mensual de 1.000 euros + 200 euros en tickets menjador, amb possibilitat d'incorporar-se posteriorment a l'empresa. A més inclouen una formació al programa Optimus Executive ‘Capacitación Profesional para Universitarios’.

Inscripcions

Els interessats a optar per una de les places convocades haurien de registrar-se a Talentoteca  abans del proprer 15 de novembre.

Para solicitar entrevistas y/o más información:

Luisa Sousa | lsousa@fue.es | 91 548 9976
David Sobral | dsobral@fue.es| 91 548 9976

Como parte de esta oferta, Huawei España ha abierto hoy el plazo de presentación de solicitudes para participar en el proyecto Choices and Steps y optar a alguna de las primeras 10 plazas convocadas para recién titulados en Telecomunicaciones, Informática y Marketing, que se ampliarán hasta 40 a lo largo del curso escolar.

Las prácticas, que comenzarán a partir de noviembre, tienen una duración de un año y están remuneradas con 1.200 euros mensuales. Además incluyen una formación del programa Optimus Executive ‘Capacitación Profesional para Universitarios’ con un título propio de Postgrado de la Universidad Francisco de Vitoria.

Las prácticas se desarrollarán a jornada completa y los candidatos seleccionados recibirán una ayuda al estudio de 1.000€/mes + 200€/mes en tickets de comida, con la posibilidad de incorporarse posteriormente a la empresa.

Los interesados en optar por una de las plazas convocadas deberán registrarse en Talentoteca antes del próximo 15 de noviembre.