Vés al contingut (premeu Retorn)

Programa 'Emprèn les teves pràctiques'

La Fundación Universidad-Empresa ha obert el termini de presentació de sol·licituds per participar en la propera edició del programa Emprèn les teves Pràctiques, que es desenvoluparà durant els propers mesos de novembre 2016 a febrer de 2017 en 52 start-ups de base tecnològica a Àvila, Barcelona, La Rioja, Madrid i València.

Promoguda per la Fundació José Manuel Entrecanales para la Innovació en Sostenibilitat (FJME), amb la col·laboració de la Fundación Universidad-Empresa, aquesta iniciativa té per objectiu fomentar la cultura emprenedora entre els joves, donar suport a iniciatives empresarials amb gran potencial que es desenvolupen a Espanya, i oferir pràctiques de veritable valor per als universitaris.

Places i subvenció

En aquesta convocatòria, el programa Emprèn les teves pràctiques ofereix 60 places per a estudiants dels darrers cursos i de màster de totes les àrees.

Les pràctiques es desenvoluparan en horari de mitja jornada i els candidats seleccionats rebran un ajut a l'estudi de 400 euros bruts mensuals, per una durada de quatres mesos.

Inscripcions

Els interessats a optar per una de les places convocades haurien de registrar-se en http://www.fue.es/fjme abans del proper 28 d'octubre de 2016 i podran seguir la convocatòria i realitzar consultes en Twitter a través de #EmprendeTusPrácticas.