Vés al contingut (premeu Retorn)

Beques Santander-CRUE-CEPYCME 2016/2017

5000 beques de pràctiques professionals. Sol.licita-la a  www.becas-santander.com

BS2014

Dades generals i dotació econòmica:

• Els estudiants es poden inscriure a http://www.becas-santander.com, en el termini del 29 de març a 23 d'abril de 2017
  • Dotació de costos del Banc de Santander, segons bases de la convocatòria. (Cobreix Seguretat Social i ajut a l'estudi).  Cofinançat amb l'empresa (Aportació de 450 euros que farà directament al Banc Santander)
    • Un única modalitat  900 euros per un període de 3 mesos a jornada parcial (4 hores/dia i 300 euros mensuals)
  • L'estudiant haurà d'estar afiliat a la Seguretat Social (les gestions amb la Seguretat Social les realitza la Universitat)
  • Les pràctiques es podran realitzar fins el 31 d'agost de 2017, sense cap interrupció.

Requisits per a estudiants:

• No haver gaudit d'aquest ajut en convocatòries anteriors
    • Està matriculat en estudis de grau o màster oficials
    • Complir amb les condiciones establertes a la normativa tant de la UPC com del centre docent que permeti la realització de pràctiques acadèmiques
    • No mantenir relació contractual de tipus laboral, de prestació de serveis o similars amb alguna altra empresa o entitat
    • No gaudir d'una beca o ajut de caràcter públic o privat de la mateixa naturalesa.
    • Tenir obert un compte en el Banc de Santander o Openbank, per rebre l'ajut.

Orientacions a l'estudiant:

• Una vegada registrats a la plataforma de les beques Santander haureu de contactar amb el vostre centre docent i us informaran dels documents necesssaris pel procés de selecció. (Si us heu registrat amb anterioritat ara el moment de contactar)
  • Us facilitem aquest link on trobareu els telèfons i adreces de contacte dels centres docents.
  • Heu d'estar matriculats i disposar del número d'afiliació a la Seguretat Social. (No serveix el número d'afiliació del pare, mare o tutor). Si no l'heu sol.licitat mai us haureu d'adreçar a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • El procés de selecció s'iniciarà el dia 24 d'abril de 2017.
  • Les pràctiques tindran una durada ininterrompuda de 3 mesos, i han de finalitzar fins el 31 d'agost de 2017.

Orientacions a l'empresa:

• El termini d'inscripció de les empreses és del 29 de març a 23 d'abril de 2017. Ampliat fins les 23:59 hores del proper 6 de maig de 2017.
  • El procés de selecció començarà el dia 24 d'abril, serà doncs a partir d'aquesta data quan la Universitat contactarà amb vosaltres.
  • Cofinançat per l'empresa (Aportació de 450 euros que farà directament al Banc Santander)
  • La Universitat realitzarà totes les gestions administratives lligades tant a la Seguretat Social, pagament de l'ajut i retencions per IRPF.

Dades de contacte:

Sobre la gestió de les pràctiques: Centres docents

Sobre el funcionament de la plataforma: Beques Santander

DEMANA UPC