Ciència-Ficció a la UPC
INICI NOVETATS LA COL·LECCIÓ PREMI UPC ENLLAÇOS
NovetatsCIÈNCIA-FICCIÓ A LA UPC: Novetats
2020-01-31
El Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya convoca el Premi UPC de Ciència-Ficció 2020
2020-01-15
Candidats al premi Philip K. Dick 2020
Poden optar al premi les narracions inèdites que es puguin enquadrar dins del gènere de la ciència-ficció.

Les obres, que es poden escriure en català, castellà, anglès o francès, es poden presentar per correu postal o per correu electrònic.
El termini de presentació dels originals de l’edició de 2020 s’acaba el 31 de maig de 2020, a les 14 hores

D’acord amb l’opinió del jurat, es concedirà un premi de 2.000 euros i, si el jurat ho considera adient, una menció especial honorífica. Opcionalment també es podrà concedir una menció honorífica a la millor narració presentada per un membre de la UPC.
El premi consistirà en l’edició i publicació de l’obra guanyadora en format digital i en format paper. L’edició es farà conjuntament entre la Universitat Politècnica de Catalunya i l’editorial Apache Libros, dins de la col·lecció “Biblioteca de Ciencia Ficción en Español”.

Consulta les bases completes

Font: Consell Social de la UPC
Recomanar aquesta novetatRecomanar Tornar a l'inici
Candidats al premi Philip K. Dick 2020
El premi Philip K. Dick s'atorga a la millor novel·la de ciència-ficció publicada en rústica als Estats Units l'any anterior.
Els candidats d'aquesta edició són:
The Outside, Ada Hoffmann (Angry Robot)
Velocity Weapon, Megan E. O’Keefe (Orbit)
All Worlds Are Real, Susan Palwick (Fairwood)
Sooner or Later Everything Falls into the Sea, Sarah Pinsker (Small Beer)
The Rosewater Redemption, Tade Thompson (Orbit)
The Little Animals, Sarah Tolmie (Aqueduct)
Font: Locus
Recomanar aquesta novetatRecomanar Tornar a l'inici
© Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech. Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius.
webmaster.BRGF@upc.edu
Biblioteca Rector Gabriel Ferraté