Introducció

Butlletí digital de notícies, adreçat al personal docent i investigador (PDI) i al personal d'administració i serveis (PAS) de la Universitat, i que s’envia periòdicament per correu electrònic. També el rep el personal del CIT UPC, de la Fundació Politècnica de Catalunya i d'UPCnet, entitats vinculades a la Universitat i que formen part del Grup UPC.

Es tracta d'un canal de comunicació interna que recull, principalment, les notícies i les informacions d'interès per al PDI i el PAS.

Si com a membre de la Universitat o de les entitats i col·lectius vinculats a la UPC vols informar d'alguna iniciativa a través del Fil directe, pots contactar amb l'Oficina de Mitjans de Comunicació, del Servei de Comunicació, a través de l'adreça electrònica:

Relació dels números enviats des del curs 2016-2017