Vés al contingut (premeu Retorn)

App UPC

App UPC és l’aplicació mòbil adreçada a PDI, PAS, Estudiantat i Futurs Estudiants de la UPC i que inclou accés a informació, funcionalitats i serveis específics per cada col.lectiu. Està disponible tant per als dispositius que utilitzen el sistema operatiu "Android" a Google Play, com per als que utilitzen el sistema operatiu "iOS" a l'App Store.

A través d’aquesta aplicació, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ofereix informació i recursos pràctics per al dia a dia dels diferents col.lectius que integren la comunitat UPC (Estudiantat, PDI i PAS de la UPC)

L'App UPC, que integra l'anterior App UPC Estudiants, permet  a l’estudiantat, al PDI i al PAS accedir a continguts relacionats amb el seu perfil, així com personalitzar alguns aspectes en una plataforma que veu incrementada les seves funcionalitats continuadament. L’objectiu del projecte és mobilitzar la relació amb la UPC.

Les funcionalitats, personalitzades per Estudiantat, PDI i PAS de la UPC, que es poden trobar a l'App són:

El teu espai, on es pot:

• visualitzar el nou carnet UPC i modificar la fotografia o afegir-la
      • "La teva biblioteca", on l'usuari pot consultar els materials que té en préstec, renovar-los i consultar l'estat de les reserves i avisos.
      • accedir als enllaços més rellevants pel col·lectiu corresponent.
      • L’Estudiantat també disposa del seu horari de classe i dels avisos (notes a ATENEA, avisos de la seva escola i  dels serveis UPC).

Suport, on es pot accedir a serveis en funció del col·lectiu:

• Directori UPC,
      • Mapes dels diferents centres
      • Beques per l’Estudiantat.

La UPC al dia, amb les notícies i agenda UPC i informació general sobre la UPC.

Personalització de l’APP, per tal d’escollir l’idioma (català, anglès o castellà), decidir si volem veure o no l’agenda UPC a la nostra pàgina d’inici i activar/desactivar els enllaços directes del nostre interès.

Aquesta App UPC ha estat desenvolupada per la UPC amb el suport de  UPCNet gràcies als recursos aportats dins del  Plan Unidigital

Si tens dubtes o suggeriments sobre aquesta aplicació, que està en evolució constant, escriu-nos a info@upc.edu.

Descarrega't l'App UPC

icono googleplayicono appstore