Màsters universitaris. 2015-2016
Uns estudis multidisciplinaris que ampliaran la teva formació en sectors emergents i amb alta demanda de professionals o que t'orientaran cap a la recerca.

L'oferta de màsters universitaris de la UPC per al curs 2015-2016 inclou 63 programes de màster universitari, 22 dels quals s'imparteixen totalment en anglès. També hi trobaràs els màsters que habiliten per a l'exercici de professions regulades.
Si necessites més informació, vine a les sessions informatives que s'organitzen a les diferents escoles i facultats de la UPC. També serem, avui dijous 12 de març, a la Fira QS World Grad School Tour. I el 20 i 21 de març, busca'ns a Futura, el Saló dels Màsters i Postgraus, on professorat de la UPC resoldrà els teus dubtes.

Llegeix-ne més!
  • Sessions informatives de màsters universitaris
    El 18 de març, informa't dels màsters de l'àmbit de l'enginyeria de telecomunicació que ofereix l'ETSETB. I el 19, vine a l'ETSEIB a conèixer els màsters de l'àmbit de l'energia del projecte KIC InnoEnergy.
  • Places UPC de mobilitat acadèmica a la Xina
    Per realitzar una estada d'intercanvi acadèmic en anglès durant sis mesos en una de les universitats de la Xina amb les quals la UPC té acords de col·laboració.
  • Programa de mobilitat SICUE
    Informa't d'aquest programa que promou estades d'intercanvi entre estudiants de centres universitaris espanyols. Sol·licituds fins al 28 de març.
  • Concurs carpeta UPC'Conjunt de qualitats', nova carpeta UPC
    El disseny de David del Río, estudiant de l'EPSEVG, serà la imatge de la nova carpeta UPC per al curs 2015-2016. Ha rebut un total de 2.257 vots dels 6.110 emesos.
  • Fòrums d'empresa
    Una magnífica oportunitat per tenir una primera presa de contacte amb el teu futur professional. Apunta-t'ho a l'agenda!
  • Préstecs UPC Alumni
    Informa't d'aquesta línia de préstecs promoguda pel Consell Social de la UPC per al finançament de la matrícula universitària o d'estades a l'estranger.
  • Concurs fotogràfic: 'I tu, com estalvies energia?'
    Comparteix els teus consells d'estalvi energètic a través de Twitter. Últims dies per participar-hi!
  • Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles
    La UPC cerca idees, projectes i accions innovadores que fomentin la sostenibilitat i que siguin aplicables al nostre àmbit local. Fins al 27 de març.
  • Convocatòria d'ajuts del CCD
    Adreçada a tota la comunitat universitària, té com a objectiu facilitar i promoure la seva participació en activitats i projectes de cooperació. Convocatòria oberta fins al 8 d'abril.
  • Time to talk i Talk10
    Activa el teu anglès amb activitats de pràctica informal i intercanvis lingüístics. Informa-te'n.
  • Cursa d'Orientació pel Campus Nord i els jardins de Torre Girona
    Obertes les inscripcions per aquesta cursa d'orientació, que enguany oferirà 3 circuits diferents: un per a experts, un per a orientadors mitjans o en bona forma física i un per a novells.
Som UPC
Estudiants de la UPC, ESADE i l'IED presenten projectes d'innovació en necessitats socials a científics del CERN

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)