Les biblioteques són teves!
Coneixes tot el que t'ofereixen les biblioteques de la UPC?

Espais d'estudi i sales de treball en grup. Servei de préstec de llibres i també de portàtils. Repositoris de treballs de fi de grau, treballs acadèmics, exàmens i materials docents. Formació en cerca d'informació científica i recursos per realitzar els treballs acadèmics.
Entra a l'espai "La Biblioteca de l'estudiant": hi trobaràs tots els recursos i serveis que les 13 biblioteques de la Universitat posen al teu abast. I accedeix a la versió mòbil del web de les biblioteques: consulta els horaris i el catàleg, reserva les sales de treball i renova el teus préstecs.

Llegeix-ne més!
Som UPC
Descobrir la història de l'arquitectura a través de la fotografia

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Biblioteca de l'ETSEIB.