La UPC es compromet amb la societat i amb tu

La UPC, com a universitat pública, es compromet amb l'entorn i amb el canvi, i fonamenta la seva activitat en els principis de llibertat, justícia, democràcia, solidaritat, cooperació, sostenibilitat, eficiència, transparència i responsabilitat social.

Fruit d'aquesta voluntat transformadora es desenvolupen polítiques adreçades a fer de la nostra universitat un entorn socialment més just: assolir la igualtat de gènere en tots els àmbits de la ciència i la vida universitària, a fer dels nostres campus uns espais més sostenibles i a eliminar qualsevol barrera que pugui ser un impediment per a la igualtat d'oportunitats en l'accés a l'educació de l'estudiantat.

Coneix i participa en aquest compromís!

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • L'equip d'estudiants de l'ETSETB han enviat amb èxit a l'estratosfera el detector de muons
    L'equip format per cinc estudiants de l'ETSETB han enviat a l'estratosfera un globus amb un detector de muons, unes partícules elementals que es troben a l'estratosfera i amb les quals es proposen comprovar la teoria de la relativitat d'Einstein. El llançament s'ha realitzat a Kiruna, Suècia, en el marc del programa suec-alemany REXUS/BEXUS. Un cop recuperat el detector, ara analitzen les dades per poder extreure'n conclusions.
  • Estudiants de l'ETSAB guanyen el premi Emporia de plata
    Un grup d'estudiants dirigits per Ariadna Perich i Roger Such han guanyat aquest premi pel projecte CALÇ VIVA de l'ETSAB, elaborat per al festival LLUM BCN 2017, que va tenir lloc a Barcelona per les festes de Santa Eulàlia.
  • Estudiants de l'ETSAB guanyen el premi Emporia de plata
  • Tot a punt per arrencar motors al Creative Lab!
    31 estudiants de diferents graus d'enginyeria que s'imparteixen a l'ESEIAAT començaran properament a treballar en idees i projectes per a SEAT-Volkswagen amb la tutorització de professorat de l'Escola i d'enginyers d'aquesta prestigiosa marca automobilística. Una iniciativa docent, conjunta, que impulsen l'ESEIAAT i SEAT-Volkswagen, premiada per la UPC i a l'Estat, a la qual grups interdisciplinaris d'estudiants de diverses àrees de l'enginyeria han d'aportar solucions innovadores i viables als reptes de la indústria automobilística del futur.
  • Tot a punt per arrencar motors al Creative Lab!

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Social', de JD Hancock - Creative Commons.