Vine a tocar! L'Orquestra de la UPC i les corals t'esperen

Ets un melòman? Saps tocar un instrument? Vols cantar? A la UPC pots fer-ho. L'Orquestra de la UPC és una orquestra amateur en el sentit més ple del terme, amb l'objectiu principal de gaudir del treball en equip per interpretar obres orquestrals en els cicles de concerts de tardor i primavera, a Barcelona, a Catalunya o més enllà, així com en actuacions en actes acadèmics.

A més de l'Orquestra de la UPC, pots trobar corals a molts centres de la Universitat, com ara la Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia, la Coral del Campus de Terrassa, la Coral Gaudeamus de l'EEBE o la Coral d'Arquitectura.

El concert és a punt de començar... T'hi apuntes?

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • Coneix en quins projectes de cooperació has ajudat a impulsar amb el teu compromís
    L'any 2017 la comunitat UPC ha col·laborat en molts projectes de cooperació. En aquesta pàgina es pot consultar informació sobre els projectes que durant els darrers anys s'han dut a terme, en bona mesura, mitjançant les aportacions fetes a través de la Campanya 0'7% i als quals el CCD ha donat suport cada any a través de la convocatòria d'ajuts.
  • L'EETAC connecta amb l'Estació Espacial Internacional
    L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC va connectar en directe el passat 4 de desembre amb els astronautes de l'Estació Espacial International (ISS, per les sigles en anglès). Es va poder seguir en directe per UPCtv.
  • L'EETAC connecta amb l'Estació Espacial Internacional
  • L'INTEXTER crea un 'sastre' virtual que encerta la talla en les compres de roba 'on line'
    L'Institut d'Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (INTEXTER) de la UPC coordina el projecte europeu MORPHEOS, en el marc del qual s'ha desenvolupat l'aplicació ISizeYou, que et pren les mides per encertar la talla més escaient en les compres de roba per Internet.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: 'Paolo Vettori Copy Guarneri del Gesù -Ole Bull-etichetta', de Dora Alis.