15Nov: eleccions a rector de la UPC

Enric Fossas i Francesc Torres, candidats a rector de la UPC

Els catedràtics Enric Fossas i Francesc Torres són el dos candidats que opten a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en les eleccions del proper 15 de novembre. La campanya electoral s'inicia avui, 31 d'octubre, i acabarà el 13 de novembre.

La jornada de votacions del proper 15 de novembre es farà de 10 a 18 hores, amb urna tradicional. La informació relacionada amb aquest procés electoral es pot consultar a la seu electoral electrònica

• Properes dates del calendari d'eleccions
  • Campanya electoral: del 31 d'octubre al 13 de novembre
  • Vot anticipat: del 2 al 14 de novembre