Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Els premis / Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica / Formulari de presentació de candidatures 2020 / Formulario de presentación de candidaturas 2020

Per a qualsevol consulta, us podeu adreçar al Consell Social  (93 401 63 43, consell.social@upc.edu)

Para cualquier consulta, podeis contactar con el Consejo Social  (93 401 63 43, consell.social@upc.edu)

Dades personals del candidat / Datos personales del candidato
Dades de qui proposa la candidatura / Datos de quien propone la candidatura
Indiqueu el nom del departament, institut universitari, centre de recerca, col·legi professional o fundació i el nom i cognoms de la persona responsable que proposa la candidatura. Indique el nombre del departamento, instituto universitario, centro de investigación, colegio profesional o fundación y el nombre y apellidos de la persona responsable que propone la candidatura.
Documentació / Documentación
Els fitxers han de ser format PDF i no poden superar els 20 megabytes. NOM DELS ARXIUS. Utilitzeu el format següent: COGNOM_NOM_DF_tipus document (presentació/descripció/publicacions/currículums/annexos) _titol curt del projecte. Los ficheros deben tener formato PDF y no pueden superar los 20 megabytes. NOMBRE DE LOS ARCHIVOS. Utilizar el formato siguiente: APELLIDO_NOMBRE_DF_tipo documento (presentación/descripción/publicaciones/currículums/anexos) _titulo corto del proyecto.
Altra documentació addicional / Otra documentación adicional
Podeu lliurar els arxius com a annexos individuals o agrupar-los en un únic document en format PDF. / Pueden entregar los archivos como annexos individuales o agruparlos en un único documento en formato PDF.
Protecció de dades/Protección de datos

Les dades recollides es tractaran a la següent taula/Los datos obtenidos se tractaran en la tabla siguiente.

Cal que cliqueu al botó ENVIA perquè la vostra candidatura quedi correctament registrada.

Es necesario que haga click en el botón ENVIA para que su candidatura quede correctamente registrada.