Taula informació sobre protecció de dades

Informació de protecció de dades

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya
Consell Social

consell.social@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Carrer Jordi Girona, 31, 08034 Barcelona SPAIN

Finalitat del tractament

F03.19  Gestió de premis, concursos, donacions o esdeveniments similars organitzats per la Universitat. Premi Qualitat en la Docència Universitària 2020

Legitimació

Basat en el consentiment que se li sol·licita, pot retirar el seu consentiment posant-se en contacte amb el Responsable del tractament.

Destinataris

Públic en general interessat a accedir als nostres mitjans impresos o electrònics, incloent-hi internet, per a finalitats docents, d'investigació o promoció.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat