Vés al contingut (premeu Retorn)

Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària

Premi QG El Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària va ser instituït l'any 2008 pel Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya.  El premi té una periodicitat biennal.

L'Objectiu

Dades de contacte

Edifici Til·lers, planta 4

Jordi Girona, 31

UPCmaps

Adreça electrònica

consell.social@upc.edu

El Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària té com a finalitat reconèixer la gestió de la qualitat en l'àmbit de l'activitat que du a terme el personal d'administració i serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya. Aquest premi neix del desig de posar en marxa mecanismes d'incentivació i distinció per a la contribució d'activitats rellevants de gestió, millora o adaptació de mètodes que hagin donat resultats contrastats de qualitat.

A Qui s'Adreça?
El Calendari?El Premi?
Personal d'Administració i
Serveis de la UPC

Persona responsable de la unitat
on s'ha desenvolupat la proposta, la unitat pot correspondre a qualsevol nivell organitzatiu.

Convocatòria biennal

Propera convocatòria gener 2019

El veredicte del jurat de la convocatòria del 2017 és públic. Consulteu aquí.

El Premi és de caràcter honorífic.

Consulteu les bases del premi de la convocatòria del 2017.