Vés al contingut (premeu Retorn)

Èxit a la primera sessió del Programa "Emprèn UPC"

A la temàtica del programa es va treballar la "Innovació centrada en l'usuari", impartida per Marc Segarra, i amb una bona assistència.
Èxit a la primera sessió del Programa "Emprèn UPC"

El passat dimarts 10 de desembre es va dur a terme la primera sessió del Programa "Emprèn UPC",  realitzada al Campus del Baix Llobregat (Edifici RDIT) de Castelldefels. Aquest programa de l'escola d'emprenedoria de la Universitat Politècnica de Catalunya engloba diferents formacions impartides per ponents experts en àmbits relacionats amb la innovació i l'emprenedoria, destinades a estudiants i/o recentment titulats de la UPC.

Aquesta primera sessió portava per títol "Innovació centrada en l'usuari", i es van tractar diferents temes com: Identificació de problemes-necessitats, construcció de la Proposta de Valor, i treball amb metodologies com Design Thinking i amb les eines: mapa d’empatia i Value Proposition Canvas.

Aquesta formació va ser impartida per Marc Segarra, consultor estratègic i especialitzat, amb més de vint anys d'experiència, en innovació centrada en les persones, experiència del client i Design Thinking, entre d'altres.

En aquesta primera sessió vam tenir un resultat molt positiu: bona assistència i feedback entre els presents i un ambient d'innovació i creativitat immillorable.

Per a següents sessions i més informació, envieu correu a: empren.cbl@upc.edu.