Vés al contingut (premeu Retorn)

Santander Explorer obre la convocatòria per a 2018

La imatge renovada del programa YUZZ ofereix una innovadora plataforma per a interaccionar amb emprenedores a més de nous premis per als guanyadors
Santander Explorer obre la convocatòria per a 2018
Cartell oficial del programa Explorer.

El programa per emprenedors Explorer, promogut pel Banco Santander i coordinat pel Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISe), ha obert la convocatòria per a l'any 2018. Cal recordar que aquesta iniciativa és la nova imatge del concurs Santander YUZZ, que fa anys que es dedica a assessorar emprenedors amb el seu premi estrela: l'experiència de viatjar a Silicon Valley.

Explorer, tal com defineixen els organitzadors, és més que un programa dedicat als joves emprenedors, ja que ofereix gran quantitat d'oportunitats com la formació permanent, i el constant suport i assessorament necessari que els projectes necessiten durant els respectius plans de negoci. El programa Explorer porta diverses novetats com són els premis als guanyadors. Els participants d'Explorer disposen de fins a 60.000 euros en premis, 50 viatges a Silicon Valley, el premi Woman Explorar Award amb 20.000 euros i, per últim, el Disruptive Technology Explorar Award amb 3.000 euros.

Internament, Explorer és un programa d'allò més complet. En l'àmbit formatiu els emprenedors compten a sessions Masterclass i workshops amb experts en cadascuna de les matèries, amb una xarxa de més de 200. A més dels aspectes a l'àmbit de la formació, el programa Explorer ofereix el suport de tutors a cadascun dels centres col·laboradors així com l'ajuda a l'hora de fer difusió dels projectes.

A Espanya, Explorer compta amb més de 50 centres adscrits que gestionen més de 700 projectes cada any.

On és Explorer a la UPC?

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) compta amb un dels anomenats Explorer Spaces. Aquests, són els llocs de co-working que compten amb tots els elements per a desenvolupar el seu treball i, al Campus Nord de la UPC el trobem a l'Espai Emprèn, ubicat al costat de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB).

Els interessats i interessades a participar en el programa Santander Explorer podran formalitzar les inscripcions des del 18 d'octubre fins al 8 de desembre a les 14 hores. Una vegada tancada la convocatòria, el dia 8 de gener de 2018 es farà pública la llista de projectes admesos i s'iniciarà la formació d'aquests.

Tota la informació del programa Explorer es pot trobar seguint aquest enllaç.