Vés al contingut (premeu Retorn)

Segona sessió del Programa "Emprèn UPC" al Campus del Baix Llobregat.

Nou èxit a la segona sessió de l'innovador programa Emprèn UPC.
Segona sessió del Programa "Emprèn UPC" al Campus del Baix Llobregat.

El passat dimarts dia 21 de gener, es va dur a terme la segona sessió del Programa "Emprèn UPC", realitzada al Campus del Baix Llobregat (Edifici RDIT) de Castelldefels. Aquest programa de l'escola d'emprenedoria de la Universitat Politècnica de Catalunya engloba diferents formacions impartides per ponents experts en àmbits relacionats amb la innovació i l'emprenedoria, destinades a estudiants i/o recentment titulats de la UPC.

Aquesta sessió portava per títol "Model de nogoci", en la que es van tractar diferents temes: Business planning vs Business modeling, mètriques i metodologies com Customer Development + Lean Startup. Tot emprant eines com Business Model Canvas.

Aquesta segona formació va ser impartida per Consuelo Verdú, emprenedora, mentora i professora a la Universitat UFV i en prestigioses escoles de negoci. Actualment col·labora amb Nestor & Co, i compatibilitza la docència amb la seva participació en projectes emprenedors com ara Essentia, una startup d'alta cosmètica natural personalitzada. També és Professora d'Innovació en Models de Negoci en el programa de "Emprenedoria" patrocinat pel Ministeri d'Educació Ciència i Esport i el Ministeri d'Indústria.

Tenint en compte les adverses condicions meteorològiques del dia en que es va portar a terme aquesta segona sessió, va tenir una molt bona assistència. El resultat va ser més que satisfactori: molt bon quòrum i una iniciativa i participació per part dels assistent molt positives. Fantàstic feedback també amb la ponent, generant un ambient d’innovació i emprenedoria immillorables.

Per a següents sessions i més informació, envieu correu a: empren.cbl@upc.edu.