Vés al contingut (premeu Retorn)

Noves certificacions energètiques dels edificis de la UPC

La mitjana dels edificis certificats a la UPC donen una qualiticació energètica de C, amb un consum d'energia de3 226 kWh/m2 i unes emissions de 42 kg Co2/m2 anuals
Noves certificacions energètiques dels edificis de la UPC

Actualment ja s'han certificat 33 edificis, amb la implicació de 30 estudiants i 6 professors de diferents escoles, principalmnent de l'EPSEB i de l'ESEIAAT. Les dades de les certificacions poden consultar-se a l'apartat d'Eficiència d'aquest portal, així com als vestíbuls dels diferents edificis.

El procés de certificació es du a terme gràcies a la col·laboració dels docents i investigadors, els estudiants i els tècnics de la Universitat, mitjançant treballs de recerca i docència. Participa-hi!

Consulta els edificis certificats

Podreu consultar els diferents documents vinculats a la certificació energètica així com els estudis que s'han dut a terme sobre cadascun dels edificis.

Nous edificis certificats:

Campus Nord

• Edifici BRGF. Biblioteca Gabriel Ferraté.

Javier Gómez, estudiant de l’EPSEB. Inma Rodríguez, professora de l’EPSEB. Gemma Santularia, responsable de la certificació. Carlos Quiñones, Cap de Manteniment del Campus Nord.

• Edifici B4-B5

Sergi Lancharro, estudiant de l’EPSEB. Inma Rodríguez i Manuel Agustiño, professors de l’EPSEB. Gemma Santularia, responsable de la certificació. Alberto Lapuente, Cap de Manteniment del Campus Nord.

• Edifici B6. Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

• Edifici C2. Escola de Camins (ETSECCPB)

Lorena Rodríguez Núñez, estudiant de l’EPSEB. Inma Rodríguez, professora de l’EPSEB. Gemma Santularia, responsable de la certificació. Carlos Quiñones, Cap de Manteniment del Campus Nord.

• Edifici C3.

Judith López, estudiant de l’EPSEB. Inma Rodríguez i Manuel Agustiño, professors de l’EPSEB. Gemma Santularia, responsable de la certificació. Alberto Lapuente, Cap de Manteniment del Campus Nord.

• Edifici C4.

• Edifici D1.

Zahra Bouhya, estudiant de l’EPSEB. Inma Rodríguez, professora de l’EPSEB. Gemma Santularia, responsable de la certificació. Carlos Quiñones i Alberto Lapuente, Caps de Manteniment del Campus Nord.

• Edifici D2.

Campus Manresa

• Edifici MN1234. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

Gemma Santularia, responsable de la certificació. Manel Romera, Cap de Manteniment del Campus Manresa.

• Edifici MN6. Biblioteca del Campus Manresa (BCUM)

Facultat de Nàutica de Barcelona

• Edifici NT1. Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Gemma Santularia, responsable de la certificació. David Segura, tècnic de manteniment.

Campus Vilanova i la Geltrú

• Edifici VG123. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

Gemma Santularia, responsable de la certificació. Camilo Bernad, Cap de Manteniment del Campus de Vilanova i la Geltrú.

Campus Sud

• Edifici I. Escola Tècnica Superior d'Energia de Barcelona (ETSEIB)

Eloi Bigas Vila, estudiant de l’ETSEIB. Rafel Ruiz Mansilla, professor de l’ETSEIB. Gemma Santularia, responsable de la certificació. Javier Aguirre, Cap de Manteniment de l’ESEIB.