Oberta la 31a Convocatòria d'Ajuts del CCD 2023

Fins el 14 de març del 2023 estarà oberta la Convocatòria d'Ajuts a activitats de cooperació. Aquesta convocatòria s'adreça a tota la comunitat universitària per impulsar activitats de cooperació internacional, d'acció social d'àmbit local, de recerca per al desenvolupament i de sensibilització i educació per al desenvolupament.

La convocatòria anual d'ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) té per objectiu recolzar les iniciatives de la comunitat universitària en els àmbits de la cooperació internacinal, l'acció social d'àmbit local, la recerca per al desenvolupament i la sensibilització i educació per al desenvolupament.

En la l'edició anterior, la UPC va recolzar a través de la convocatòria del CCD 54 projectes amb un total de 250.000€.

Aquesta convocatòria es nodreix dels recursos dedicats per la UPC i de les aportacions solidàries d'estudiants, Personal Docent Investigador i Personal d'Administració i Serveis a la Campanya del 0,7%, i dóna suport a les activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament, iniciatives d'àmbit local orientades a combatre la pobresa i l'exclusió i propostes de sensibilització i d'educació per al desenvolupament en què participen membres de la UPC.

[més informació de la convocatòria]