Networking Talent Day - Arquitectura, urbanisme i edificació

• Networking Talent Day - Arquitectura, urbanisme i edificació
  • 2022-10-13T11:00:00+02:00
  • 2022-10-13T18:00:00+02:00
  • Participa en aquest esdeveniment de networking que facilita el contacte entre empreses/institucions i professionals que es formen a la UPC.
Quan?

13/10/2022 de 11:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

ETSAB, Av. Diagonal, 649.

Nom de contacte

Telèfon de contacte

NTD. Arquitectura, urbanisme i edificació

L'NTD representa una oportunitat única per facilitar el contacte entre empreses i institucions del sector de l'arquitectura, l'urbanisme i l'edificació amb professionals que han cursat o estan cursant a la UPC un grau, màster, doctorat i que volen incorporar-se al mercat de treball. Aquesta edició es realitza a l'ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona.

Durant la jornada presencial, els participants tindran l'oportunitat de mantenir breus trobades, en grups reduïts, per informar dels perfils professionals que cerquen les empreses/institucions i atendre les consultes que se'n derivin.

Fes la teva inscripció i recorda portar el teu CV per entregar durant les trobades. Si visites un mínim de 4 empreses/institucions, podràs accedir al sorteig d'una tauleta, que es realitzarà a la Cloenda de l'esdeveniment, en el hall de l'ETSAB.

Networking Talent Day - programa.png

10:00 h -11:00 h    Acreditacions i preparació dels estands

11:00 h                   Benvinguda institucional

11:30 h - 13:30 h   Trobades presencials entre empreses i assistents

13:30 h - 15:00 h   Pica-pica de Networking per a tots els assistents                                                      registrats a l'esdeveniment: estudiants, titulats,                                                          empreses i institucions.

15:00 h - 16:30 h   Trobades presencials entre empreses i assistents

16:30 h                    Cloenda. Sorteig d'una tauleta entre les persones assistents.

Empreses participants

Consulta els perfils formatius que busquen les empreses

Inscripcions

L'estudiantat i els Alumni que vulguin participar en l'esdeveniment, poden fer la seva reserva de plaça fins a l'11 d'octubre.  Per participar en el dinar de Networking, en el que també estaran les empreses, caldrà igualment estar registrat al NTD.

Pregunta, comenta, piula... Participa!

Comparteix a Twitter publicacions sobre la teva participació a l'NTD amb l'etiqueta #NetworkingTalentDay.