Gala Final Recircula Challenge

Quan?

05/05/2022 des de 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d’actes Escola d’Enginyeria Barcelona Est (EEBE) Universitat Politècnica de Catalunya Carrer Eduard Maristany, 16, Barcelona

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El Recircula Challenge és una competició universitària que posa el focus en la generació de solucions amb base tecnològica sostenibles i innovadores per al tancament dels cicles materials i la transformació de residus en recursos reaprofitables.

En aquesta edició, els vuit equips d'estudiants universitaris que han arribat a la final presentaran les seves solucions al repte de fer que el sistema alimentari local i global sigui circular i més sostenible.

L'equip guanyador rebrà un premi de 3.000€
el segon equip 1.500€, el tercer equip 500€ i es lliurarà el Premi del públic UPCArts.

La Gala Recircula Challenge 2022 es celebrarà en directe, en un format dinàmic i participatiu. Les persones que participin com a públic de la Gala podran votar per triar les millors propostes i ajudar el Jurat a seleccionar els projectes guanyadors.

Inscriu-te per assistir-hi presencialment

L’accés a la Gala es realitzarà a partir de les 17.45h.

Presenten l'acte

Isabel Garcia.
Membre del col·lectiu artístic Pulmons de Barri.

Joan Simó. Coordinador de l'àmbit agroalimentari de la UPC.

18h Benvinguda

Adriana Farran. Directora de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE) de la UPC.

Anna Gras. Directora de l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) de la UPC.

Imma Mayol. Directora de l'Àrea d'Ecologia de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).

18.10h Presentació del repte Recircula Challenge 2022

Anna Gras
Directora de l'Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB).

18.20h Presentació de les solucions dels equips

Aeye

FAMBCN

Bee the future

La Petjada

BUTGreenr

PanTumaca

eGrosens

TechnoInsect

Cada equip presentarà la solució proposada en un format àgil i innovador. El públic votarà les seves propostes preferides.

19.30h Deliberació del Jurat

Els membres del Jurat realitzaran la valoració final dels projectes guanyadors.

Anna Gras

Ana Romero
Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), impulsora del Hub Recircula UPC-AMB.

Òscar Cerezo
Àrea de I+D+I de DAMM.

Didac Ferrer
Cap del Gabinet d'Innovació i Comunitat de la UPC.

Joan Simó
Coordinador de l'àmbit agroalimentari de la UPC.

Jordi Segalàs
Director de l'Institut de Sostenibilitat de la UPC.

Josep Torelló
Representant del Centre de la Imatge i Tecnologia Multimèdia (CITM).

Rosa Garcia
Directora general de Rezero.

Laia Iglesias
Tècnica del Programa Emprèn de la UPC.

Maria Lluïsa Maspoch
Membre del grup de recerca e-PLASCOM.

Maite Palat
Representant de la Càtedra UPC-Mercabarna.

Miquel Vidal
Coordinador d'Economia Circular de la Fundació Formació i Treball.

Muriel Botey
Sotsdirectora de l'EEBE i membre del comité científico-tècnic del Hub Recircula UPC-AMB.

19.40h Lliurament de premis

Es lliuraran el primer, segon i tercer premi i el premi del públic UPCArts entre els equips guanyadors.

19.50h Cloenda

Fina Antonijuan
Vicerectora de responsabilitat social i igualtat.

20h Refrigeri

Les persones assistents a l'acte estan convidades al refrigeri que tindrà lloc a la finalització de la Gala.

INSCRIPCIÓ PER ASSISTIR PRESENCIALMENT A LA GALA