Ves al contingut (premeu Retorn)

Dia Mundial de l'Activitat Física

La Generalitat impulsa per setè any consecutiu la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física amb l'objectiu de promoure l’activitat física com a element fonamental de salut i benestar
Aquest dia se celebra arreu del món, tot difonent el missatge: “Acumuleu 30 minuts d'activitat física cada dia  i amb l’eslógan d’aquest any: “Gent Activa, Gent feliç”.

Des del Servei d'Esports de la UPC ens sumem a l'esdeveniment i et convidem a participar a les activitats que es fan el dijous dia 6 d'abril a diferents instal·lacions esportives i campus:

-  Portes Obertes a les instal·lacions esportives i activitats dirigides (Terrassa i Barcelona)             Exclòs escalada

-  Arts Marcials: Karate, Taekwondo i Kungfu

-  Activitats de salut: Ioga, tai-txi i meditació

-  Running Outdoor  al campus de Castelldefels.

-  Ioga al campus de Vilanova

- Escoles Esportives: Esgrima

Imprescindible la inscripció a les oficines del Servei d'Esports de Barcelona (inscripció online) o dels Campus,  fins al mateix moment de l'activitat. Marca a opcions i suplements què vols fer!

I a més, coneix 10 trucs per ser més actiu ... a la Universitat!

Dia Mundial de l'Activitat Física

Apunta't