Comparteix:

Medalla d'argent de l'equip de vòlei al Campionat d'Espanya Universitari

19/05/2026

La selecció femenina de vòlei de la UPC va aconseguir una medalla d'argent al Campionat d'Espanya Universitari, disputat a Granada entre els dies 11 i 14 de maig.
Una medalla més que merescuda, en reconeixement a la feina de l'equip tècnic i de jugadores, tant aquests dies de campionat com durant tot el curs, l'equip va completar una trajectòria molt sòlida al llarg de tota la competició, que el va portar fins a la final, on es va veure superat per la UCAM per 3-1, en un renyt partit.

L'equip de la UPC ha estat integrat amb Juan Manuel Sanchez com a entrenador principal i Alejandro Gravina com entrenador assistent i les jugadores: Eva Álvarez (ETSAB), Valeria Ballero i Andrea María Silva ( ETSAV), Lola del Pino, Lia Ortiz i Lola Forns ( ESEIAAT), Jana Duran i Claudia Igual (EEBE), Andrea Escribano (EUNCET), Abril Lax (ETSEIB), María Llinàs, Núria Serrahima i Elena Vilar ( ETSECCPB), Avril Lloreda (EEABB).