Ves al contingut (premeu Retorn)

Cpt. d'Espanya Universitari de Rem 2015

Dos bronzes de la UPC al CEU de Rem 2015 !
Cpt. d'Espanya Universitari de Rem 2015

L'Equip de Rem de la UPC, patrocinat per RESA, ha participat el dia 16 de maig a Banyoles en el Campionat d'Espanya Universitari de Rem 2015, organitzat per la UdG i les federacions catalana i espanyola de rem.

La UPC, la 2a universitat en nº de participants (24 esportistes: 4 noies i 20 nois), entrenat per l'ex-remer alacantí Miguel Àngel Martínez, ha realitzat un bon campeonat en una jornada marcada pel fort vent que ha obligat a modificar el programa de regates, que no es va poder iniciar fins les 18 h.

Actuació destacada del 4 scull masculí, format per Marcos Mota, Joan Muñoz, Jordi Jofre i Gabriel Espinosa, que van assolir la medalla de bronze a tant sols 28 centèssimes de la plata. Aquesta gran actuació la van repetir en Marcos Mota i Joan Muñoz en la modalitat de 2 'sense' amb un altre meritori bronze, sols superats pel potencial remer de Sevilla i Girona (les millors universitats per equips).

Amb aquests resultats la medalla de bronze per equips es va escapar per unes poques centèssimes.

Ja pots consultar  la memòria del campionat amb els equips participants, resultats i temps definitius.