Ves al contingut (premeu Retorn)

PREUS

• PVP: 100.0€

• Preu Abonats: 60.0€

• Preu UPC: 60.0€

• Altres Universitats: 69.0€

Rem Cursos

23, 24, 30 i 31 d´octubre de 2021 (ref. 21REMINICIA5)

dissabtes i diumenges

Dissabtes i Diumenges

De 12 a 14 h

Lloc: Reial Club Marítim Barcelona, Servei d´Esports UPC Barcelona

Estat: Funcionant

Nivell: Iniciació

Contracta online

PLACES

Totals: 6.0

VOLS APRENDRE O MILLORAR LES TEVES NOCIONS DE REM?

Lloc: Reial Club Marítim de Barcelona,
         Moll d'Espanya s/n, tel. 93 221 65 21 (veure plànol)

Durada: 8 hores

Inclou: professor, embarcacions, utilització dels vestidors i de les dutxes, assegurança del Reial Club Marítim de Barcelona

El Reial Club Marítim de Barcelona organitza cursos d’iniciació que es realitzen en dos caps de setmana. L’activitat s’estructura en una part de rem indoor utilitzant els remergòmetres i el simulador o piscina de rem, i una segona de rem a l’aigua a bord de ioles d’escola, molt adequades per assimilar la tècnica bàsica del rem de banc mòbil.

El rem és un esport en el qual el remer ha de desplaçar l’embarcació aplicant la força i el moviment del seu cos sobre un o dos rems que recolzen sempre en un punt fix del bot. El remer seu d'esquena a la direcció del bot sobre un seient.

Amb el rem movem tots els músculs del cos i això millora la nostra resistència a l'esforç, afavoreix l'adquisició de bons hàbits posturals i minva el risc de sobrepès i obesitat. També disminueix o retarda els risc de contraure malalties com hipertensió, colesterol i problemes cardiorespiratoris

Recomanacions: roba d’esport còmode i ajustada (malles curtes o llargues, samarreta), calçat esportiu i mitjons d’esport, roba de recanvi (incloses les sabatilles), banyador, tovallola.

Imprescindible: saber nedar
Inscripcions: fins a quatre dies abans de l'inici de l'activitat.

No et perdis aquesta oportunitat de provar un dels esports més complerts.

Reconeixement d'ECTS
* Informació per a l'obtenció de crèdits ECTS:
Curs de 2 caps de setmana (8 h) amb sumatori d'hores pel reconeixement de crèdits.