Ves al contingut (premeu Retorn)

PREUS

• PVP GRATUÏT

• Abonat membre UPC: GRATUÏT

• Membre UPC GRATUÏT

• Altres universitats GRATUÏT

Pàdel

RESERVES PEL TORNEIG PÀDEL 9è PMT (ref. 19PADEL9RES1)

Ronda 1

Entre setmana

de 13 a 16h

Lloc: Padelarium Gavà, Serv.Esports UPC Castelldefels

Estat: No començat

Nivell: Sense

Contracta online

PLACES

Totals: 100.0

A validar-se amb el Quadern de Control d'Assitència (QCA)

ACTIVITAT

Què vol dir inscriure's a la RESERVA de la  9a Lliga Pàdel PMT:

Aquesta inscripció com a reserva a la Lliga PMT vol dir que com que els grups estan formats per un nº de jugadors múltiple de 4, si vols prendre part de la Lliga una vegada ja hagi començat hauràs d’inscriure’t en aquesta reserva. Així en el moment que fóssiu 4 els jugadors interessats us avisaríem per a que poguéssiu incorporar-vos a la lliga volta/ronda 2, ronda 3,....

En l’avís us posarem un enllaç per fer efectiva la quota i us gestionarem el traspàs directa a la lliga i poder jugar la següent ronda operativa .

Desprès haureu de seguir tota la normativa:

9a Lliga Pàdel PMT de la UPC

NORMATIVA 9a LLIGA PÀDEL PMT de la UPC

La Lliga de pàdel PMT Parc Mediterrani de la Tecnologia és una competició que es juga a Padelarium Gavà (https://goo.gl/maps/G47jWFrufiM2). Comença a principis d’octubre i acaba a mitjans de juny.

Lloc: Padelarium Gavà

Característiques:

Les inscripcions són individuals. Està formada per un número de grups (de 4 jugadors) determinat en funció del número d’inscrits. Consta de 8 voltes: una “fase prèvia” i 7 voltes ordinàries. Cada volta dura 4 setmanes i en aquest període s’han de jugar 3 partits. Cada partit té una durada aproximada d’1 hora i es juga a 2 sets amb un Súper Tie-Break addicional en cas d’empat a sets. Els partits es juguen de dilluns a divendres en la franja horària d’13h a 16h La puntuació és individual. Per qüestions d’organització es recomana l’ús de les aplicacions WhatsApp i “Mi Centro” (afegint com a nom del club: Padelarium). Al final de la lliga hi ha un dinar de cloenda amb entrega de premis i regals entre els assistents.

INSCRIPCIONS:

Data límit: dimecres 25 de setembre

Per tal de garantir un correcte funcionament de la lliga cal donar 2 ó 3 dies de flexibilitat a la setmana dins de la franja horària d’13h a 16h. Aquesta disponibilitat assegura que els 4 jugadors del mateix grup puguin coincidir per a jugar el partit. Si us plau, si no disposeu d’aquesta disponibilitat no us inscriviu a la lliga

Nota: Si un jugador s’inscriu i mostra reiteradament poca disponibilitat, haurà de deixar la lliga.

Si acceptes les condicions anteriors i vols participar  inscriu-t'hi online a l'enllaç que trobaràs al final d'aquesta notícia.

El període d'inscripcions s'obre el mes de setembre i estarà obert durant tot el curs acadèmic.

El nombre d'inscripcions ha de ser múltiple de 4 i els últims inscrits que no aconsegueixen tancar un grup de 4 quedaran en cua d'espera a l'espera de la següent ronda"

INSCRIPCIÓ AL SERVEI D’ESPORTS DE LA UPC online a  sota d'aquesta informació trobaràs la contractació a la lliga

PAGAMENT

Hi ha dos quotes:
Matrícula: 20 €
El fet d’inscriure’s a la Lliga implica un pagament d’aquesta quota que serà vàlida pel sorteig final de premis en el moment del dinar. A part cost partides:

La lliga té un sistema de grups vertical. El grup més alt és el Grup A on hi jugaran a priori els jugadors de més nivell de la lliga. El Grup A és únic, per sota d’aquest sempre hi haurà 2 grups al mateix nivell (B1 i B2, C1 i C2, etc...). En funció del número d’inscrits l’últim nivell de la lliga estarà format per 1 o 2 grups.

Tota la informació tècnica ahttps://padel.cttc.es/padelpmt/9a_lliga_padel_pmt

A on es fan les inscripcions?
Online: des de l’accés directa de la web secció Serveis online
Oficines del Servei d’Esports de la UPC
- Gimnàs de la UPC
   Av. Diagonal 647. Campus Sud Escola ETSEIB
- Poliesportiu de la UPC C. Jordi Girona, 3.
   Edifici PE. Campus Nord 08034 Barcelona
   Metro: línia 3 - Palau Reial/Zona Universitària. Bus: 60, 74.

No perdis el temps i aprofita una estona per fer esport.

arxivat sota: , , ,