Ves al contingut (premeu Retorn)

PREUS

• Preu Abonats: GRATUÏT

Dates d'inscripció: 15/09/2017 - 14/02/2018

Abonats poliesportiu GRATUÏT.

Tai-Txi

Tai-Txi DIMARTS i DIJOUS (ref. 17TAI-TXI3)

del 21/9/2017 al 13/02/2018

Dimarts i Dijous

De 8 a 9 h

Professor: PEP BUJONS

Lloc: Poliesportiu de la UPC, Servei d´Esports UPC Barcelona

Estat: Funcionant

Nivell: Principiants i Iniciats

Contracta online

PLACES

Totals: 25.0

A validar-se amb el Quadern de Control d'Assitència (QCA)

ACTIVITAT

El Servei d’Esports de la UPC, UPCesports  us ofereix aquesta activitat de salut de Tai-Txi Nivell principiants i iniciats.

Sense fronteres territorials, de cultura, edat o sexe, cadascú pot trobar “l’art de l’harmonia” tal com va ser definit per un gran mestre, en l’aventura d’endinsar-se en aquesta activitat tan diferent en aparença als nostres costums i formes de viure, però que ens ajuda a tornar a ser conscients de petites coses que molt sovint oblidem i que podem recuperar tot dedicant-hi uns minuts diaris, com pot ser la nostra respiració, la sensació de sentir els nostres moviments, de trobar-se més despert i alhora més relaxat.

COMPETÈNCIES QUE DESENVOLUPA

El Tai-Txi s’arrela en el principi taoista del Yin i el Yang com manifestacions oposades i complementàries de la energia, de la mateixa manera que la medicina tradicional xinesa i el seu concepte holístic de la salut. Tota malaltia és la expressió d’un desequilibri energètic per excés o defecte de Yin o Yang.

El treball dirigit a evitar aquests desequilibris aporta nombrosos beneficis a tots nivells.

Entre d’ells i sense ànim de ser exhaustiu:

A nivell físic:

Augmenta la força i la flexibilitat de muscles i tendons.  Millora els hàbits respiratoris i la capacitat aeròbica.  Afavoreix el sistema cardiovascular  Millora la coordinació psicomotora.

A nivell mental:

Desenvolupa la capacitat de concentració. Exercita l’atenció sense tensió. Afavoreix la relaxació, ajuda a reduir l’estrès Exercita la optimització dels recursos empleats. Desenvolupa la capacitat d’aprenentatge perceptiu, intuïtiu, no lògic.

A nivell de valors:

Fomenta la disciplina, la constància i la serenitat. Cultiva la humilitat, la tolerància i la equanimitat

Exercita la introspecció, l’autoconsciència i l’auto coneixement

Professor: Pep Bujons

è Per inscriure's cal ser abonat a la instal·lació. Sinó ho ets pots fer una prova gratuïta, dirigeix-te a recepció i t'informaran.

è A on es fan les inscripcions?

o   On line

o   Oficines UPCesports  a tota la comunitat universitària UPC i públic en general.

Gimnàs de la UPC

Av. Diagonal 647. Campus Sud Escola ETSEIB

Poliesportiu de la UPC C. Jordi Girona, 3.

Edifici PE. Campus Nord 08034 Barcelona

Metro: línia 3 - Palau Reial/Zona Universitària. Bus: 60, 74.

arxivat sota: , , ,