Ves al contingut (premeu Retorn)

Medaller CCU 2022

Campionats de Catalunya Universitaris 2022 (CCU), celebrats a Puigcerda i Llívia.
Medaller CCU 2022

Enguany, els Campionats de Catalunya Universitaris 2022 (CCU) s'han celebrat a Puigcerdà i Llívia, organitzats per l'Esport Català Universitari (ECU) amb el suport de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya.

Del 14 al 16 de març van tenir lloc les fases finals on la UPC hi va arribar amb 8 seleccions esportives, obtenint un èxit sense precedents pel que fa als resultats esportius: 4 de les seleccions van quedar Campiones de Catalunya Universitari (rugbi femení, futbol sala femení i voleibol femení i masculí de la UPC) i les altres 4 van obtenir el 3r lloc (futbol masculí, futbol sala masculí i handbol femení i masculí).

Destacar que per primera vegada a la història de l'esport femení a la universitat, 3 de les seleccions femenines van quedar Campiones de Catalunya. Són les seleccions de: Voleibol, Rugbi i Futbol sala.

Felicitem les 12 seleccions esportives que des de novembre del 2021 han estat participant en els CCU'22 representant a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Tanmateix, la UPC ha aconseguit un total de 37 medalles en esports individuals:

Competició                          Medalles

CCU ATLETISME                  3 ORS--5 ARGENTS--5 BRONZES

CCU BTT MARATÓ              1 OR

CCU JUDO                            1  OR--3 ARGENTS--2 BRONZES

CCU MARATÓ 2021 I 2022  2 ARGENT--2 BRONZES

CCU NATACIÓ                      1 ARGENT--2 BRONZES

CCU PÀDEL                          1 ARGENT

CCU TAEKWONDO              4 ARGENTS--3 BRONZES

CCU VOLEI PLATJA             1 ARGENT--1 BRONZE

Moltes felicitats a tots i totes les representants de la UPC per fer-ho possible, tant en esports d'equips com individuals!.