Ves al contingut (premeu Retorn)

Fases finals dels Campionats de Catalalunya Universitaris 2022 (CCU)

4 seleccions han quedat Campiones de Catalunya.
Fases finals dels Campionats de Catalalunya Universitaris 2022 (CCU)

Del 14 al 16 de març han tingut lloc les fases finals dels Campionats de Catalunya Universitaris 2022 (CCU) que s'han celebrat a Puigcerdà i Llívia, organitzats per l'Esport Català Universitari (ECU) amb el suport de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya.

La UPC va arribar a les fases finals amb 8 seleccions esportives, obtenint un èxit sense precedents pel que fa als resultats esportius ja que 4 de les seleccions han quedat Campiones de Catalunya Universitari i les altres 4 han obtingut un meritori 3r lloc.

Destacar que per primera vegada a la historia de l'esport femení a la universitat, 3 de les seleccions femenines han quedat Campiones de Catalunya. Son les seleccions de voleibol, que va derrotar a la final a la Universitat de Barcelona (UB) per 3 set a 1, la selecció de rugbi femení que va guanyar a la final a la Universitat de Girona (UdG) 12 a 5 i la selecció de futbol sala que en un disputat partit va derrotar a la Universitat Ramon Llull (URL) a la tanda de penals 5 a 4.

D'altra banda, la quarta selecció campiona de Catalunya ha estat la selecció de volei masculí que va derrotar a la Universitat de Girona (UdG) per 3 sets a 0.

La resta de seleccions UPC en aquesta fase final han obtingut la medalla de bronze.Son les seleccions masculines de futbol sala, handbol i futbol i la selecció femenina d'handbol.

Felicitem a les 12 seleccions esportives que des de novembre del 2021 han estat participant en els CCU'22 representant a la Universitat Politècnica de Catalunya.

web UPC