Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / MSCA-ITN-2018

MSCA-ITN-2018

jornada Marie-Sklodowska Curie Actions - Innovative Training Networks 2018
MSCA-ITN-2018

El proper 7 de novembre tindrà lloc un taller de preparació de propostes de la convocatòria 2018 ITN  (Innovative Training Networks) del Programa d'H2020 a càrrec de Cristina Gómez de l'Oficina Europea del MINECO i NCP d'aquest programa.

Destinat a totes aquelles persones que estiguin preparant propostes. Es prioritzaran aquells projectes coordinats per entitats espanyoles.

Formulari d'inscripció, feu clic aquí. (plaçes limitades i només fins al 31 d'octubre de 2017)

Agenda de la jornada

Lloc:

Facultat d'economia i empresa de l'Universitat de Barcelona- Aula Magna-

Avinguda Diagonal, 690

08034 Barcelona

nota: Es demana als membres de la UPC que desitgin assistir a aquest taller que, a part d'inscriure's a l'enllaç superior, enviïn un email curt a per a tal de gestionar les invitacions a una futura jornada que tindrà lloc a la UPC també al mes de novembre.