4a Sessió de treball POE

Projectes d'optimització energètica treballats a nivell de comunitat d’edificis de la UPC.

Quan?

21/10/2013 de 11:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Campus Nord, Edific Vèrtex, sala VS 217

iCal

L’estalvi energètic és una prioritat de les actuacions de sostenibilitat de la universitat, tant per motius econòmics com ambientals (reducció de dependència de recursos no renovables i de l’impacte ambiental).

Objectiu
Reduir la demanda energètica de l’edifici el màxim possible i contribuir a acomplir els objectius del Pla de viabilitat econòmica.

A qui s'adreça
Coordinadors de POE, membres dels equips de millora energètica i responsables d'estalvi energètic dels edificis de la UPC.

Persones interessades en la sostenibilitat de la UPC (PAS, PDI i estudiants).

3 hores.

És important registrar-se  omplint el formulari (5 min)

11h. Benvinguda.

Teresa Garcia, Vicegerenta d’Economia
Didac Ferrer, Cap de l’Oficina de Gestió Sostenible i d’Igualtat d’Oportunitats.

11h10. Notícies del Pla d’estalvi energètic de la UPC

11h30. Sessió “No estem Sols”

• Oportunitats per a l’estalvi: Programa d’Acords Voluntaris i Casos d’èxit de reducció d’emissions de GEH”, Elena Blanco Villar. Oficina Catalana del Canvi Climàtic. Generalitat de Catalunya.
  • "El programa Rubí Brilla i la participació d'estudiants i professorat de la UPC", Joan Martinez. Professor de l'EUETIB.

12h30. Sessió de tallers

A)     Intercanvi de ‘trucs’. Com treure-li tot el suc al SIRENA? (Amb la presència de tècnics de DEXMA)

B)      Noves idees. Més enllà del POE: I quan no puguem fer res més per baixar el consum, què més farem? (adreçat sobretot a POE experimentats)

C)      Noves idees. Comunicació. Com arribem als usuaris?

13h30. Compartim les idees claus i properes passes

Posada en comú i debat.