Comunitat de cotxe compartit Fesedit UB-UPC.

Els campus universitaris s’ofereixen com a espais d’innovació per posar en pràctica noves propostes i solucions que contribueixin a uns desplaçaments més eficients, segurs i saludables.

Què és el projecte Fesedit UB-UPC?

Fesedit UB-UPC és la xarxa social de la UB i la UPC per connectar conductors i passatgers que volen compartir viatge en cotxe per anar o tornar de la universitat o a qualsevol altre punt.

La plataforma Fesedit UB-UPCs’emmarca en el conjunt d’actuacions de promoció de la mobilitat sostenible a la UPC orientades a promoure i millorar els desplaçaments més sostenibles, la seguretat, l’accessibilitat i l’eficiència.

Com funciona?

Fesedit UB-UPC és una comunitat pròpia a la qual es poden registrar tots els membres pertanyents a aquestes universitats per tal de trobar companys de viatge en un entorn de confiança.

Per aquelles persones que no tenen possibilitat d’accedir a la universitat en transport públic o en altres mitjans de desplaçament de menor impacte ambiental, l’ús del cotxe compartit resulta una solució amb múltiples avantatges i descomptes per ser-ne usuari.

Vols formar part de la comunitat Fesedit UB-UPC?

Si ets membre de la UPC segueix les següents passes per formar part de la comunitat Fesedit UPC-UB i a més de compartir viatge podràs obtenir incentius amb Civiclub.

Crea el teu perfil com a usuari

Registra't amb l’adreça corporativa de la UPC
Formaràs part d'una comunitat pròpia formada per estudiantat i personal de la universitat.

Publica i cerca viatges

Comunitat de cotxe compartit de la UB-UPC
Publica viatges per desplaçar-te des de casa a qualsevol campus universitari i a l'inversa.

Descarrega't l'aplicació mòbil

Google Play

Consulta, gestiona i confirma els teus missatges en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

Què pots guanyar?

Compartir cotxe tan sols té avantatges personals i socials: nous amics, menys despeses, incentius, menys emissions de CO2...

Registra't a la plataforma

Pots registrar-te a Civiclub completant el teu perfil d'usuari un cop t'has donat d'alta d'usuari a Fesedit UB-UPC amb la teva adreça corporativa.

Aconsegueix regals

Publicar un viatge, acceptar un passatger o viatge i valorar els usuaris són accions que donen civis, els quals es poden bescanviar per regals, descomptes o donacions.

Universitat de Barcelona
Universitat Politècnica de Catalunya