Vés al contingut (premeu Retorn)

Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible

La mobilitat a la universitat com a element fonamental per al Desenvolupament Sostenible.

gestiosostenible_mobilitat_concurs-video-universitats.png

Amb l'objectiu de promoure la mobilitat sostenible i l'accessibilitat es convoca un concurs de vídeo adreçat a tota la comunitat de la UPC. Consulta les bases del concurs i el catàleg de premis.

Qui pot participar

Poden participar en aquest concurs tots els membres de la comunitat universitària que puguin acreditar la seva vinculació amb la Universitat (estudiants, PAS i PDI).

Es pot participar de manera individual o com a part d'un equip. Cada persona o equip pot presentar un màxim de tres vídeos.

Temàtica del concurs de vídeos

La temàtica del vídeo és l'accessibilitat i la mobilitat en el teu campus des del punt de vista dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. Problemes o avantatges dels diferents mitjans de transport, canvi d’hàbits, accions per afavorir l’accessibilitat i la inclusió, la igualtat de gènere en la mobilitat, etc.

L'idioma dels comentaris del vídeo ha de ser el castellà o l'anglès. També s'accepten vídeos en qualsevol dels idiomes cooficials (Català, Euskera o Gallec) que hauran d'anar subtitulats en castellà o anglès.

Termini

La data màxima de lliurament dels vídeos és el diumenge 18 de novembre a les 23.59h.

Característiques tècniques

Els vídeos tindran una durada d'entre 1 i 2 minuts. Hauran de ser gravats en format horitzontal.

Crèdits: els vídeos han d'incloure al principi el títol i els noms de les persones autores.

Els vídeos podran incloure música o comentaris parlats o escrits. El participant és el responsable d'obtenir el permís de la música utilitzada en el vídeo, a menys que utilitzi música lliure de drets d'autor.

Els vídeos no poden incloure publicitat ni logos de cap tipus a excepció del logo de la UPC si els autors de la proposta ho consideren adient.

Com participar

Per participar has d'enviar la proposta de vídeo juntament amb el document de cessió de drets d'imatge al correu electrònic a .

Consulta les bases completes per saber la informació i documents què cal aportar.

Premis

La proposta guanyadora es triarà mitjançant votació popular oberta a tota la comunitat universitària de la UPC (PDI, PAS i estudiantat) la setmana del 5 de novembre.

El guanyador/a podrà triar el seu premi entre els oferts en el catàleg de premis del concurs. El vídeo guanyador tindrà dret a un únic premi, independentment de si l'autor/a és una persona o un grup de persones.

Bases del concurs

Bases completes del concurs. La participació en el concurs implica l'acceptació de les bases.

Document de cessió de drets d’imatge

Per qualsevol dubte us podeu adreçar a .

Entitats organitzadores
El Concurs de vídeos sobre accessibilitat i mobilitat sostenible a les universitats espanyoles és convocat pel Projecte LIFE U-Mob, a través de la Universitat Autònoma de Barcelona com a "partner" del mateix i per la Universitat Politècnica de Catalunya com a membre de la Xarxa Europea d'Universitats per la Mobilitat Sostenible i la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE Sostenibilitat).