Vés al contingut (premeu Retorn)

Presentació de propostes

espaisvius_imatge-portada.png

L'espai objecte de l'edició 2016 ha estat l'àrea compresa per la Plaça dels Congressos i la Plaça de les Constel·lacions del Campus Nord (Barcelona). El 2017 s'executarà la proposta guanyadora i tota la comunitat universitària la podrem gaudir

PROPOSTA GUANYADORA

P3. Plaça Major del Campus Nord

El Campus Nord de la UPC es caracteritza per tenir un gran espai buit fora del seu recinte.  Si a això hi afegim la manca d'espais comuns i conjunts, l'espai està molt atomitzat, aflora la necessitat d'adequar un espai on tots els usuaris del Campus el puguin gaudir conjuntament.

Documentació tècnica

El Jurat del I Concurs d'Espais Vius del Campus Nord ha decidit per consens que la proposta guanyadora és:

"Plaça Major del campus Nord" presentada per Iñigo Arregui, Roger Vilà i Johanna Spies.

Es proposarà un equip tècnic per adequar i implementar el projecte tot tenint la possibilitat d'integrar alguns elements presents a algunes de les altres propostes finalistes.
Així mateix, es convidarà a l'equip guanyador a participar en la direcció i execució de la proposta.

El Jurat vol aprofitar per agrair als participants les seves propostes i també per agrair la participació de totes les persones que han participat a la votació.

JURAT

Pedro Diez, Delegat del Rector al Campus Nord

Juan de Prada, Cap del Servei d'Infraestructures

Juan Ambel, tècnic del Servei d'Infraestructures

Montse Puig, Cap del Servei d'Esports

Miquel Codina, Cap de la Biblioteca Rector Gabriel Ferrater.

Carlos Quiñones, Cap Manteniment Campus Nord

Antonio Lázaro, Cap Logística Campus Nord

Didac Ferrer, Cap del Gabinet de Sostenibilitat i Igualtat d'Oportunitats

Joan Carles Burón, Adjunt a Gerència

Dos representants del Consell de l'estudiantat.

Presentació de propostes

P1. La veu del mur

El projecte consisteix en alçar un mur que serà la façana que recull el gran espai i que amaga una pantalla de leds que donarà llum a la veu dels estudiants i de la universitat. Sota l'ombra del mur, les persones que formen part de la comunitat universitària, podran gaudir de la connexió Wifi incorporada al seu interior, així com veure en primícia la informació projectada.

P2. La Plaça de la Germanor

Es proposa una nova ordenació de l'espai amb un nou mobiliari polivalent que atragui noves activitats i passi a ser un generador de vida social a la plaça i convertir-se en un agradable punt de trobada i distintiu de la universitat.

P3. Plaça Major del Campus Nord

P4. Canviem antena de telefonia per energia neta

Espai obert i cobert destinat a l'esbarjo, descans, diàleg i intercanvi d'idees i opinions a la Plaça de les Constel.lacions, lliure de la presència de l'antena de telefonia mòbil del teulat de l'Edifici Omega. L'espai és auto-sostingut d'energia elèctrica per la instal.lació de panells fotovoltaics en la seva coberta.

P5. Proposta low-cost de coberta polivalent

Coberta atrevida, innovadora, impactant, que destaca per la combinació de colors i formes donant vitalitat i modernitat a l'entorn, crida l'atenció i genera influència social i atracció cap aquest espai.

P6. Cercle universitari

Un espai polivalent. Mitjançant dues formes arquitectòniques senzilles, el punt i el cercle, crear un espai acollidor i multifuncional on es pugi desenvolupar la vida del campus transversalment amb les diferents comunitats del campus.

VOTACIÓ TANCADA
Coneix les prospostes mès votades!