Notícies del lloc

19/04/2021

Des del compte d'Instagram d'UPC Sostenible organitzem un sorteig en què pots guanyar 100 mascaretes negres UPC i 50 tasses UPC Sostenible.

07/06/2021

Celebrem el dia Mundial del Medi Ambient i ens hi sumem agraint a la comunitat UPC la seva implicació per fer uns campus i una universitat més sostenible. Alhora, llancem un missatge d’alerta per la crisi climàtica, ambiental i humana que vivim i urgim a mobilitzar-nos com a universitat per assolir els objectius de l’Agenda 2030. Fem una síntesi de les accions realitzades el darrer any i el convidem a seguir treballant en fer una universitat més sostenible i compromesa davant els reptes globals i de l’entorn! Comparteix tu també les accions que has dut a terme o en les quals has participat! #UPCSostenible

07/06/2021

El Servei d'Infraestructures convoca dues noves beques d'aprenentatge, una en l'àmbit de la gestió energètica i l'altra per a donar suport en el desenvolupament de projectes i seguiment d’obres dels edificis de la UPC.

16/06/2021

Els criteris de protecció, ergonomia i sostenibilitat s’han treballat conjuntament entre l’Institut d’Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa de la UPC (INTEXTER), el Servei d’Infraestructures i el Gabinet d’Innovació i Comunitat i inclouen el compliment de la Norma UNE 0065:2020 sobre mascaretes higièniques reutilitzables i el certificat OEKO TEX 100 per restringir la presència de substàncies nocives.

22/06/2021

Del 8 a l'11 de juny es van dur a terme les PAU i des de la UPC es van instal·lar diverses sondes a les aules per a tenir controlada la qualitat de l'aire interior.

23/07/2021

El dia 14 de juliol es va dur a terme la sessió de treball "Disseny Pla UPC Sostenible" amb l'objectiu de posar en comú els reptes 2030 de les estratègies UPC Sostenible, visibilitzar la seva transversalitat i informar del procés participatiu que s'obrirà a la tardor a tota la comunitat.