L'estalvi energètic de la UPC, present a la capital verda europea 2013

Aquesta Jornada s'emmarcava dins els actes que es fan a la ciutat francesa de Nantes fa com a Capital Verda Europea 2013

El passat 7 de Novembre, en Didac Ferrer, Cap de de l'Oficina de Gestio Sostenible i d'Igualtat d'Oportunitats de la UPC, va impartir una conferència plenària a les Jornades "Vers un Campus Durable", organitzades per la Universitat de Nantes.

Hi van participar unes 150 persones d'universitats franceses i d'altres països propers que estant treballant la sostenibilitat als campus universitaris. La presentació es titulava "Experiences de l'UPC dans le long chemin vers des campus durables", i posava com a exemple pràctic les inciatives col·laboratives que s'estan fent en estalvi energètic als campus de la UPC.

Més informació

www.slideshare.net/UPC_gestiosostenible/presentation-nantes-ecocampus-2-upc-dferrer
www.campus-transition-nantes.fr