Oberta la inscripció al curs “Estalvi energètic als campus. SIRENA 3.0”

El curs està organitzat pel Servei d’Infraestructures, l’Oficina de Gestió Sostenible i d’Igualtat, i l’empresa DEXMA.

Es faran quatre edicions del curs per dona donar a conèixer i apropar l’ús del SIRENA (Sistema d’Informació de Recursos Energètics i Aigua) al PAS de la UPC, així com compartir les experiències que s’estan implementant a diferents edificis de la Universitat.

Aquesta eina permet consultar dades dels consums d’energia (gas i electricitat) i aigua de la UPC a nivell global, de Campus o edifici, i poden consultar-se tant els consums diaris en temps real com els històrics (setmanal, mensual o anual). La informació del SIRENA permet identificar estalvis potencials tant per a les polítiques energètiques de la universitat com dels projectes d’optimització energètica (POE) dels edificis.

A l’abril de 2013, s’ha renovat el software del SIRENA, que ara es basa en un programa especialitzat anomenat Dexcell 3.0, molt més potent que l’anterior i adaptat a mida a les necessitats de la UPC. Tot i que com a base es tenen els mateixos fonaments, el nou programa presenta moltes noves funcionalitats i hi ha alguns canvis substancials que cal conèixer.

Inscripcions

Les inscripcions es poden realitzar fins el 4 de juny de 2013 a través del Cap o la Cap de la Unitat. Més informació sobre les inscripcions a l'Espai Personal de la UPC (apartat d'Informació General/Formació).

Les edicions on es realitzarà el curs són:

• Edició 1: 11 de juny de 2013, al Campus Nord
  • Edició 2: 17 de juny de 2013, al Campus de Terrassa