Notícies del lloc

Gairebé 300 estudiants participen en la 3a edició de la Datathon de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC. L'esdeveniment, que aquest any comptava amb la col·laboració d'UPC Sostenible, va ser un èxit que consolida la iniciativa i augura una quarta edició per l'any vinent.

11/12/2013

L’estany del Campus de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) al Baix Llobregat, també conegut com Olla del Rei, ha estat incorporat a l’Inventari de Zones Humides de Catalunya per la Direcció General del Medi Natural de la Generalitat de Catalunya, tal i com ho va demanar la UPC. La mesura suposa un increment de la protecció d’aquesta zona que queda protegida genèricament per la Llei d’Espais Naturals.