Convocatòria Galàxia Aprenentatge 2024 de suport a projectes de transformació de la formació a la UPC

El projecte Galàxia Aprenentatge és un procés per repensar l’experiència d’aprenentatge a la Universitat, que ha de resultar en una transformació de la docència a la UPC que impliqui la definició d’un model docent propi i la identificació de les estratègies d'aprenentatge més adients i eficients. La nova convocatòria de 2024 té per objecte donar suport a projectes estratègics que tinguin com a finalitat transformar el procés de formació i d'aprenentatge. Amb aquesta convocatòria es pretén que s'iniciï projectes que siguin pilot i que inspirin iniciatives futures d'altres centres per tal de construir un model docent propi de la UPC i s'espera que tinguin un impacte transformador en l'entorn i que inclogui la participació activa de l'estudiantat.

Enllaços relacionats

Documentació Convocatòria de Projectes d'innovació docent 2023

(Vicerectorat de Política Universitària. Acord CG/2023/02/30, de 21 de febrer de 2023)

Documentació Convocatòria de Projectes d'innovació docent 2021