I Convocatòria de Bones Pràctiques Docents

I Convocatòria de bones pràctiques docents
Any 2013: Metodologies actives a l'aula
L'Institut de Ciències de l'Educació promou aquesta convocatòria, que ha estat informada a la Comissió de Docència del Consell de Govern de la UPC.
La convocatòria té com a objectiu principal donar una major visibilitat a les bones pràctiques docents que han estat desenvolupades a la Universitat Politècnica de Catalunya, liderades pel professorat de la universitat.
Es seleccionaran aquelles bones pràctiques que demostrin un recorregut i consolidació amb resultats tangibles, que es consideri que són novedoses i útils en l'àmbit dels estudis en el que s'hagin desenvolupat;  que estiguin ben integrades en la titulació i en el context UPC (és a dir que siguin conegudes pels centres i equips docents) i que tinguin un alt grau de qualitat en el plantejament i en la descripció que se'n fa.

Any 2013: Metodologies actives a l’aula

Objectiu

A la primera edició d'aquesta convocatòria es busca concretament identificar les bones pràctiques realitzades en l'adopció de metodologies actives a l'aula.

L’objectiu d’aquesta primera convocatòria és mostrar al professorat de la UPC diversos exemples de metodologies actives a l’aula amb implantació demostrada que destaquin per la seva utilitat i resultats, desenvolupats en el context de la UPC.

Destinataris

Pot participar en aquesta convocatòria tot el PDI de la UPC, en equip o individualment.

L’experiència l’ha de presentar una única persona que constarà com a responsable a efectes de lliurament i rebuda de documentació.

Cada professor o professora només pot presentar una experiència com a responsable, encara que pot constar com a membre de l’equip d’alguna altra.

Calendari

Terminis

PRORROGAT FINS AL 24 de juliol. Presentació de propostes
20 de setembre. Resolució de la convocatòria
15 de novembre. Presentació del document definitiu (memòria) i dels continguts necessaris per a l'exposició web.

Presentació de propostes

Bases de la convocatòria