Barcelona rep el Congrés TEEM 2021

Octubre de 2021

Del 27 al 29 d'octubre de 2021 Barcelona i la UPC rebrem la 9a edició del congrés TEEM (Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality),

organitzat per l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya amb el suport del grup de recerca de La Salle-URL GRETEL (Group of REsearch on Technology Enhanced Learning), i la col·laboració de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona.

Aquest congrés anual, que ja ha tingut lloc a altres ciutats com Salamanca, Porto, Cadiz i León, té com a objectiu reunir investigadors per intercanviar experiències i dialogar sobre diferents aspectes de la tecnologia aplicada al desenvolupament de la societat del coneixement, amb una atenció especial a qüestions educatives i d'aprenentatge relacionades amb camps d'investigació com eLearning, robòtica en educació o gamificació i els jocs en l'aprenentatge.

El congrés destaca pel seu caire internacional, i en el passat ha comptat amb contribucions d'autors de més de 30 països.

Després de l’edició del 2020 que es va fer en format virtual com a conseqüència de la COVID-19, el TEEM 2021 es durà a terme en format híbrid. Esperem que a la data de celebració (27-29 d'octubre) la contenció del virus i el procés de vacunació hauran progressat positivament, però també es busca atendre a tots aquells recercaries amb problemes de desplaçament. El format híbrid permetrà que les ponències es puguin seguir i presentar tant presencial com virtualment, i depenent del progrés de la pandèmia que es puguin passar a un format totalment en línia com el del passat TEEM 2020.

TEEM 2021