Col·laboració amb centres UPC

Visites de la directora de l’ICE

La directora de l’ICE està realitzant visites de col·laboració als centres de la UPC.

Juntament amb els equips directius dels centres, i amb l'acompanyament del vicerector d'Avaluació i Qualitat, durant les visites estan sorgint moltes propostes, moltes idees i projectes per compartir, d'un professorat compromès en ser excel·lents en la formació de futur que la universitat ofereix.

La roda de visites es va iniciar al gener i es preveu que es pugui concloure abans de final d'any, havent compartit trobades amb la totalitat dels centres de la UPC.

Des de l’ICE s’està treballant per a que la Qualitat i la Innovació docent siguin l’epicentre a la UPC, fent xarxa oberta amb la gran comunitat universitària. Les principals línies d’actuació a mig termini passen per:

• Seguir implicant al professorat en la formació permanent i la qualitat docent.
  • Esdevenir eix vertebrador de la recerca en innovació docent.
  • Donar visibilitat i suport als agents implicats en la innovació i millora de la Docència.

Les visites realitzades als centres docents de la UPC

ESEIAATTrobada amb l'equip de l'ESEIAAT
ETSEIBTrobada amb l'equip de l'ETSEIB
EEBETrobada amb l'equip de l'EEBE