Enric Mayol nou subdirector d'innovació docent de l'ICE

El Professor Enric Mayol Sarroca ha estat nomenat Subdirector d'Innovació de l'Institut de Ciències de l'Educació de la UPC.

Enric Mayol Sarroca és Doctor Enginyer en Informàtica des d’abril de l’any 2000. Actualment ocupa plaça de professor agregat al departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació. És professor de Sistemes d’Informació a la Facultat d’Informàtica de Barcelona. Forma part del grup de recerca SUSHITOS de la UPC.

Els seus interessos en docència es centren en els Sistemes d’Informació, l’Enginyeria del Software i la Gestió de Projectes. En recerca els seus interessos es focalitzen en el camp de l’e-Learning, els Sistemes d’Informació i la Genealogia. És membre de la Junta directiva de la SCGHSVN (Societat Catalana de Genealogia, Heràldica, Sigil·lografia, Vexil·lologia i Nobiliària).