Entrevista a Fran Gallego, professor de la Universitat d’Alacant

Padrí de la segona promoció de graduats en Ensenyament Universitari STEM per la FPC

El passat 2 de juliol de 2018 es va celebrar la Jornada de cloenda del programa 2016-1018 del Postgrau en Ensenyament Universitari en Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques (STEM).

Ara fa dos cursos que l’ICE va iniciar aquest programa de Postgrau destinat a formar en l’àmbit docent al professorat de la UPC, però amb uns continguts i un format adaptats a les particularitats de l’ensenyament de les matèries pròpies de la nostra universitat, les que ara s’engloben sota terme STEM.

El padrí de la segona promoció de postgraduats en Ensenyament Universitari STEM per la FPC ha estat el professor Francisco José Gallego Duran, del departament de Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial de la Universitat d’Alacant, que va impartir una conferència sobre la seva visió de la innovació docent, i va ser entrevistat per l’ICE.

Entrevista a Fran Gallego

Conferència

Al llarg de l’acte es van lliurar els diplomes d’aquesta segona promoció i el premi al millor projecte de final de Postgrau.