Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Francesc Pozo, director en funcions de l’ICE

Francesc Pozo, director en funcions de l’ICE

Segons establert al reglament de l’ICE el professor Francesc Pozo, fins ara sotsdirector d’innovació docent, assumeix la direcció de l’institut a l’espera del nomenament del nou director/a per part del rector.

El Dr. Francesc Pozo va obtenir la Llicenciatura de Matemàtiques per la Universitat de Barcelona (UB) l'any 2000 i es va doctorar en Matemàtica Aplicada per la UPC l'any 2005. Actualment forma part, com a professor agregat, del departament de Matemàtica Aplicada III i està adscrit a l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB). Pertany al grup de recerca CoDAlab (Control, Dinàmica i Aplicacions), al Grup d'Innovació Matemàtica E-learning (GIMEL) i al GriMath de RIMA.

Els seus interessos de recerca inclouen la modelització, dinàmica i teoria de control i les seves aplicacions, àrea on ha publicat més de 25 articles.