Inauguració nous espais de l’ICE

La nova casa del professorat

El rector de la UPC ha inaugurat els nous espais de l’Institut de Ciències de l’Educació.

El rector, bona part del seu equip rectoral, la directora de l’ICE i tot el seu equip han estat acompanyats pel rector de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, que és el director del Programa Margalida Comas de la Generalitat de Catalunya per a la millora de la docència i l’aprenentatge a la universitat, i per molts directors i directores i degans dels centres de la UPC i els seus equips, així com per nombrosos professors i professores vinculats a l’ICE.

Amb la inauguració es dona una nova empenta a una de les unitats acadèmiques ròtula de la universitat.
La nova seu neix amb la vocació de ser un punt de trobada per al professorat, entorn de la qualitat docent i l’intercanvi sobre docència i innovació docent.
La inauguració ha estat un acte volgudament informal, de companyonia amb tants actors de la universitat que acompanyen el projecte de l’ICE.